بازداشت مجدد اسرای فلسطینی آزادشده-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

بازداشت مجدد اسرای فلسطینی آزادشده

ارتش رژیم صهیونیستی که حمله‌های خود را به بخش‌های مختلف کرانه باختری از زمان آغاز طوفان الاقصی تاکنون افزایش داده است سیاست بازداشت مجدد اسرای فلسطینی آزاد شده را درپیش می‌گیرد.
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۳ - ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - 2024 January 24
کد خبر: ۲۲۴۹۷۶

به گزارش راهبرد معاصر، شبکه فلسطین الیوم به نقل از باشگاه اسرای فلسطینی گزارش داد: اشغالگران صهیونیست یوسف الخطیب یکی از نوجوانان فلسطینی را که به تازگی در جریان توافق تبادل اسرا با تل آویو در دوره آتش بس آزاد شده بود بازداشت کردند.

 

در ادامه این گزارش آمده است: بازداشت مجدد این نوجوان فلسطینی نقض آشکار توافقات تبادل اسرا به شمار رفته و یک اقدام خطرناک محسوب می‌شود.

 

باشگاه اسرای فلسطینی تاکید کرد: به نظر می‌رسد اشغالگران صهیونیست قصد دارند بار دیگر سیاست بازداشت مجدد اسیران آزاد شده را درپیش بگیرند.

 

کمیته امور اسرا و باشگاه اسیران فلسطینی به تازگی اعلام کردند نظامیان اشغالگر صهیونیست در حمله‌های خود به کرانه باختری ۲۵ فلسطینی دیگر را بازداشت کردند. در میان بازداشت شدگان تعدادی کودک و آزاده فلسطینی هم وجود دارد.

 

از آغاز جنگ در غزه تاکنون بیش از ۶۲۰۰ فلسطینی توسط اشغالگران صهیونیست بازداشت شده اند.

 

از سوی دیگر کلیپ‌های ویدئویی در شبکه‌های مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد اشغالگران صهیونیست به سمت آوارگان فلسطینی در شهر خان یونس شلیک می‌کنند.

 

هلال احمر فلسطین نیز اعلام کرد که متجاوزان هیچ اهمیتی به درخواست‌های بین المللی مبنی بر عدم هدف قرار دادن کادر درمان در نوار غزه نمی‌دهند./ مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار